четвъртък, 11 септември 2008 г.

Пътуване в черно и бяло

Това е последният постинг, който ще посветя на моето пътуване из Германия. Не защото остана нещо важно и недоразказано, напротив, най-интересните неща ги споделих - има няколко снимки, които според мен много точно показват духа на целия ми престой там и не се сещам за по-удобно място, където да ги публикувам.

Върнах се малко по-мъдър. Един прекрасен човек ми напомни, че замъците са там, а принцесите тук. Имах незабравими премеждия с влаковете, този любим вид транспорт. И изпитах върховно блаженство от завръщането си при корените ми.

И тъй като вероятно има хора, които ще се заинтересуват, ето ги и тях:
(за да видите изображенията големи, кликнете един път върху тях)




(Тази снимка прави изключение, защото това бяха ридовете на Стара Планина, тоест не е от Германия)

















Тук ще впиша няколко реда, само за да не бъде целият постинг единствено снимки. Както забелязвате всички снимки са черно-бели. Черно-бялата фотография скрива дефектите (поне според мен, аз съм абсолютен лаик в тази област) и показва основните линии на снимания обект. За мен тя е дваж по-въздействаща от цветната. Може би защото точно както в приказките, образите са идеализирани, изчистени.













Това бе черно-бял Франкфурт. С неговите улични музиканти, виещи се алеи, небостъргачи и подредени улици.

Следват и малко снимки от Марбург - градът на историята, романсите и студентския живот.












И за финал, авторът на тази скромна по своите размери, надявам се не и по качество, колекция. Ако престоят ви тук е бил приятен, тогава аз не съм си изгубил времето:)

От мен приятен ден и ако не можете да пътувате реално, направете го поне за 10 минути виртуално!:)


Няма коментари: